آموزش و دانستنی های مد و فشن

انتخاب لباس برای افراد چاق؛ معرفی ترفندهای شیک‌پوشی


تابه‌حال برایتان پیش‌آمده که بازیگر، سلبریتی یا هر فرد مشهوری را از نزدیک ببینید و نشناسید؟! مثلاً متوجه شوید که آن فرد بسیار چاق‌تر از بنرهای تبلیغاتی یا فیلم‌هایی است که بازی می‌کند. جالب است بدانید که این مسئله تنها در خصوص سلبریتی‌های ایرانی صدق نمی‌کند و در سراسر جهان وجود دارد، اما این تفاوت تنها به خاطر گریم‌های خاص، فیلم‌برداری حرفه‌ای، تنوع لباس برای افراد چاق و لاغر یا جلوه‌های ویژه نیست!
خوش‌اندامی سلبریتی‌ها در فیلم‌ها و بنرهای تبلیغاتی به خاطر استایل‌های خاصشان نیز هست. استایل‌هایی که نواقص اندامشان را به حداقل می‌رساند یا حتی به‌طور کامل می‌پوشاند. این نکته را به خاطر داشته باشید که تمامی افراد به‌صورت طبیعی نقص‌هایی در اندامشان دارند و برخی از سلبریتی‌ها چاق‌تر یا لاغرتر از چیزی هستند که در تصاویر و فیلم‌ها می‌بینید؛ بنابراین به‌جای این‌که حسرت افراد مشهور را بخورید، با مناسب‌ترین استایل اندامتان آشنا شوید.
درصورتی‌که اندامی چاق داشته و تمایل دارید همانند بسیاری از سلبریتی‌ها ظاهری متناسب داشته باشید، باید حین خرید لباس اصولی را رعایت کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی اصول انتخاب لباس برای افراد چاق بپردازیم. از شما دعوت می‌کنیم که مجله نوت روز را تا پایان این متن همراهی نمایید.

راهنمای خرید لباس برای افراد چاق؛ اصول شیک‌پوشی

ترجیح می‌دهید که در تمامی عکس‌ها تنها سر و گردنتان مشخص باشد؟ علاقه‌ای به آینه‌های قدی ندارید و همیشه از آن‌ها فرار می‌کنید؟ اگر کسی شما را چاق خطاب کند، از او آزرده می‌شوید؟
به‌جای این‌که هرروز خودتان را سرزنش کنید، به‌جای این‌که از ظاهر زیبایتان فرار نمایید، به‌جای این‌که از جمع‌های دوستانه یا خانواده دوری‌کنید، به این باور برسید که چاق بودن جرم نیست. تمامی افراد نواقص اندامی دارند؛ بنابراین به‌جای فرار از ظاهر زیبا و دوست‌داشتنی‌تان خود را با تمامی کم‌وکاستی‌هایتان بپذیرید و دوست داشته باشید.
شما با هر اندامی زیبا، مهربان، موفق، جذاب و دوست داشتی هستند و تنها برای خوش‌پوش بودن به راهنمای انتخاب و خرید لباس برای افراد چاق نیاز خواهید داشت. در این متن قصد داریم به‌تمامی دغدغه و نگرانی‌های شما پایان دهیم و کامل‌ترین راهنمای خرید و انتخاب لباس را به شما معرفی کنیم.

لباس برای افراد چاق و سایز بزرگ برای خانم‌ها شامل لباس‌هایی با خطوط مورب، رنگ تیره و یقه‌های ساده می‌شود.

راهنمای خرید لباس بزرگ سایز مردانه؛ معرفی رازهای خوش‌پوشی

مدل لباس برای افراد چاق باید به‌گونه‌ای باشد که به‌هیچ‌وجه کش نیاید، آویزان نشود و به‌راحتی روی تن بنشیند. بهترین نوع لباس سایز بزرگ مردانه کت‌وشلوار، کت‌های تک و پیراهن‌ها هستند. بایدها و نبایدهای خرید شلوار و پیراهن مناسب برای افراد سایز بزرگ به شرح زیر هستند.

نکات خرید مناسب‌ترین پیراهن مردانه سایز بزرگ

پیراهن‌های بلند برای افراد سایز بزرگ گزینه مناسب‌تری هستند. طرح و رنگ پیراهن‌های مردانه نقش مؤثری در لاغر نشان دادن شما دارد. به‌هیچ‌وجه پیراهن‌هایی با طرح‌های شلوغ را انتخاب نکنید. پیراهن‌های تک‌رنگ یا راه‌راه ساده بهترین گزینه برای مردهای چاق و سایز بزرگ هستند. رنگ‌های تیره نیز به لاغر نشان دادن شما کمک می‌کنند. ازجمله این رنگ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
خاکستری
مشکی
طوسی
قهوه‌ای
سرمه‌ای

نکات خرید مناسب‌ترین شلوار مردانه سایز بزرگ

شاید شلوار تنگ شما را کمی لاغرتر نشان دهد، ولی حرکت شما را محدود می‌کند. در حین خرید شلوار دقت داشته کنید که در قسمت ران تنگ نباشد. درصورتی‌که شلوار سایز مناسب خود را در بازار پیدا نمی‌کنید، سفارش دوخت آن را به خیاطی ماهر دهید که شلواری مناسب با اندام و سایز شما بدوزد.

کت‌های تک، شلوارهای راسته و پیراهن‌های ساده بهترین لباس برای افراد چاق و سایز بزرگ به‌حساب می‌آید.

راهنمای خرید لباس زنانه برای افراد چاق؛ ترفندهای انتخاب استایل مناسب

برخی از نکات خرید لباس زنانه همانند لباس مردانه است، ولی با توجه ‌به تفاوت اندامی مردان با زنان در ادامه به‌طور مجزا و کامل به معرفی نکات لباس‌خواب، لباس عروس و لباس زنانه برای افراد چاق می‌پردازیم.

5 نکته خرید لباس مجلسی زنانه برای افراد چاق

لباس‌های مجلسی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف برای زنان با فرم اندامی گلابی، سیب، ساعت شنی و … طراحی و تولید می‌شوند. ازاین‌رو فارغ از این‌که چاق یا لاغر هستید، نوع اندام خود را بشناسید؛ چراکه برخی از خانم‌ها در قسمت بالاتنه و برخی دیگر در قسمت پایین‌تنه چاق هستند. در قدم بعدی پیشنهاد می‌دهیم که جهت خرید لباس مجلسی شیک برای افراد چاق 5 نکته زیر را به‌دقت بخوانید و به خاطر بسپارید:
1. خطوط و الگوهای عمودی به باریک‌تر و بلندتر نشان داده شدن اندام‌های گلابی یا سیبی کمک می‌کنند. از‌این‌رو در هنگام خرید لباس مجلسی زنانه برای افراد به این نکته توجه نمایید.
2. بهترین مدل لباس مجلسی برای افراد چاق و قد کوتاه لباسی است که فاقد خطوط افقی باشد؛ چراکه این خطوط به کوتاه‌تر و تپل‌تر به ‌نظر رسیدن شما منجر خواهد شد.
3. کفش‌های پاشنه‌بلند علاوه بر این‌که ظاهر و تن خور لباس را بهتر می‌کنند به قدبلندتر و کشیده‌تر شدن شما منجر خواهند شد.
4. با انتخاب و پوشیدن کفش‌های پاشنه‌بلند کرم‌رنگ به کشیده شدن پاهای خود کمک کنید. درواقع لباس مجلسی شیک برای افراد چاق به همراه کفشی زیبا و کشیده مناسب‌تر خواهد بود.
5. بهترین مدل لباس مجلسی برای افراد چاق و قد کوتاه ستی است که شامل دامن یا شلوار همرنگ با کفش باشد. چنین ست‌هایی پایین‌تنه شما را کشیده و بلند نشان می‌دهند.
6ن برش‌ها و خط‌های مورب را در اولویت بعدی هستند. لباس‌هایی با برش مورب موجب خطای دید می‌شوند و به این طریق اندام شما را باریک‌تر نشان می‌دهند.
7. درصورتی‌که شانه‌های پهنی دارید، از لباس‌هایی با یقه مورب استفاده کنید.
8. لباس‌های ساعت شنی در قسمت کمر تنگ هستند. از‌این‌رو قسمت میانی اندام شما را باریک نشان می‌دهند.

آیا با بهترین مدل لباس عروس و مجلسی برای چاق‌ها و همچنین بهترین لباس‌های روزمره را آشنا هستید؟

لباس عروس و مجلسی مناسب افراد چاق برای خلق شبی رویایی

دخترها از همان سال‌های ابتدایی زندگی‌شان با پوشیدن لباس‌های پف پفی خودشان را در قامت عروسی زیبا تصور می‌کنند. درواقع شب عروسی رؤیایی‌ترین و مهم‌ترین شب زندگی هر دخترخانمی به‌حساب می‌آید؛ چراکه تنها در این شب لباس پرنسسی سفیدی بر تن می‌کنند و آغاز زندگی مشترکشان را با عزیزانشان جشن می‌گیرند.
ازاین‌رو حین خرید لباس عروس باید دقت بیشتری خرج کرد. درصورتی‌که لباس مجلسی مناسبی انتخاب نکنید، می‌توانید در مراسم‌های بعدی آن را جبران کنید، ولی هر دختری تنها یک‌بار پوشیدن لباس عروس را تجربه می‌کند. انتخاب لباس عروس برای زنان و دختران چاق کمی سخت و چالش‌برانگیز است، ولی با معرفی نکات خرید مناسب‌ترین لباس عروس و لباس مجلسی زنانه برای افراد چاق انتخابی آسان را برایتان به ارمغان خواهیم آورد:
• لباس‌ عروس‌هایی که از زیر سینه گشاد و کلوش می‌شوند، گزینه مناسبی برای عروس‌های تپل هستند.
• درصورتی‌که فرم اندامتان گلابی است، لباس عروس با دامن پفی انتخاب کنید.
• درصورتی‌که بالاتنه بزرگ‌تری دارید، لباس عروس‌هایی با یقه V گزینه مناسبی برای شما هستند.
• بهترین مدل لباس مجلسی برای خانم‌های چاق لباس‌هایی هستند که در قسمت کمر تزئینات زیادی دارند. این مدل لباس مجلسی برای زنان شکم دار نیز مناسب است.
• با خرید لباس عروس به رنگ کرم، صدفی، شامپاینی و شیری اندامتان را لاغرتر نشان دهید.
• درصورتی‌که بازوهای پر و تپلی دارید، لباس عروس‌های آستین‌دار گزینه مناسب‌تری برای شما هستند.
لباس‌های عروس در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که بهترین گزینه‌‌ها برای عروس‌های چاق و تپل به شرح زیر هستند:
• لباس عروس با آستین‌های حلقه‌ای
• لباس عروس با دامن پف‌دار
• لباس عروس با آستین‌های افتاده
• لباس عروس با آستین‌های سه‌ربع
• لباس عروس با دامن مدل ماهی
• لباس عروس یقه دلبری با آستین‌های بلند

بهترین لباس برای افراد چاق و سایز بزرگ عروسی مدلی است که اندام آن‌ها را ظریف‌تر نشان دهد.

لباس ‌خواب سایز بزرگ مناسب خانم‌های چاق

افزایش باورنکردنی و سرسام‌آور قیمت لباس‌خواب ما را بر این داشت که در این متن به معرفی راهنمای خرید لباس‌خواب برای افراد چاق بپردازیم. در این قسمت سعی کردیم لباس‌خوابی را معرفی نماییم که اندام شما را در بهترین فرم و حالت نشان دهد. به کمک نکات زیر می‌توانید محصولی بی‌نظیر و زیبا را انتخاب نمایید:
• درصورتی‌که قد شما کمتر از 160 سانتی‌متر است، لباس‌خوابی از جنس نخ ساتن یا ابریشم انتخاب کنید که در قسمت سینه بازتر است.
• درصورتی‌که قد بلندی دارید، لباس‌هایی با طرح یا گل‌دوزی عمودی بپوشید. همچنین توصیه می‌کنیم که لباس‌خوابتان را یک سایز بزرگ‌تر از لباس‌های معمولی‌تان انتخاب کنید که خوابی راحت را تجربه نمایید.
• لباس‌خواب‌هایی با رنگ‌های گرم و روشن گزینه مناسبی برای افراد چاق به شمار نمی‌آیند. درواقع بهترین لباس برای افراد چاق لباس‌هایی با رنگ ملایم و تیره است.

خرید لباس سایز بزرگ زنانه و مردانه باقیمت و کیفیت مناسب

یکی دیگر از مشکلات افراد چاق عدم وجود فروشگاه‌ لباس سایز بزرگ است. درواقع تنها تعداد محدودی فروشگاه در شهرهای مختلف وجود دارند که به‌طور تخصصی اقدام به فروش چنین لباس‌هایی می‌کنند. البته فروشگاه‌های اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام این مشکل را تا حد زیادی رفع کرده‌اند. در هنگام خرید از فروشگاه‌های اینستاگرامی دقت نمایید که به دام کلاه‌برداران اینترنتی نیفتید. با خرید از فروشگاه‌های به نام اینستاگرامی که حاوی سایت فروش هستند احتمال ضرر مالی را کاهش دهید.
درصورتی‌که قصد خرید حضوری دارید یا به دنبال عمده ‌فروشی لباس سایز بزرگ مردانه یا زنانه هستید، می‌توانید به فروشگاه‌های مطرح تهران مراجعه نمایید. به‌طورکلی فروشگاه‌های سایز بزرگ تهران بیش از سایر شهرها است. برخی از این فروشگاه‌ها تنها محصولات وارداتی می‌فروشند که قیمت محصولاتشان همانند کیفیت آن‌ها بالا است.
بااین‌حال فروشگاه‌هایی باقیمت و کیفیت مناسب‌تر را نیز پیدا می‌شوند. درصورتی‌که ساکن شهر دیگری هستید و سفر به شهر تهران برایتان میسر نیست، به‌صورت اینترنتی محصولات موردنیاز خود را تهیه کنید.

لباس مجلسی برای ادمهای چاق و سایز بزرگ تهران را در فروشگاه‌های متعدد جویا شوید.

کلام آخر

پیدا کردن و انتخاب بهترین لباس برای افراد چاق همیشه چالش‌برانگیز و سخت بوده است. خرید لباسی که اندام آن‌ها را باریک‌تر نشان دهد و به‌طورکلی استایلی شیک و خاص را برایشان فراهم کند. ازاین‌رو در متن فوق سعی کردیم به‌طور کامل به معرفی راهنمای خرید لباس مردانه، زنانه، مجلسی، لباس عروس و لباس ‌خواب سایز بزرگ بپردازیم. در انتها به شما توصیه می‌کنیم که هیچ‌گاه خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و با تمامی ویژگی‌هایتان عاشق خودتان باشید. اگر شما هم به راهنمای خرید لباس احتیاج دارید، با ما در مجله نوت روز همراه باشید.

خرید از لباست
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید