مد و فشن

هر آنچه باید درباره خرید صندل زنانه بدانید


صندل‌ زنانه از جمله محصولاتی است که می‌تواند استایلی شیک را در کنار راحتی برای زنان فراهم کند، ولی به دلایل بسیاری، کمتر کسی به آن‌ها توجه می‌کند. شاید در گذشته تنها ماهیگیران از صندل‌ها استفاده می‌کردند که به راحتی بتوانند آب درون آن را تخلیه کنند، ولی امروزه تمامی بانوان می‌توانند در روزهای گرم تابستان از راحتی و خنکی صندل لذت ببرند. همچنین انواع مجلسی آن را در مهمانی‌های مختلف بپوشند و استایلی شیک داشته باشند. اما صندل را با چه استایل‌هایی می‌توان ست کرد؟ انواع صندل چیست؟ استایل مهمانی و تابستانه با صندل شامل چه آیتم‌هایی می‌شود؟ رنج قیمت این محصول شامل چه بازه‌ای است؟ و چندین سوال دیگر وجود دارد که در این متن به تمامی آن‌ها پاسخ خواهیم داد. بنابراین اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که با چنین سوالاتی مواجه هستند، ما را تا پایان این متن همراهی نمایید.

انواع صندل زنانه؛ از لحاظ جنس

صندل‌های زنانه در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که البته این دسته‌بندی بر اساس فاکتورهای متفاوتی صورت می‌پذیرد. یکی از این فاکتورها جنس صندل است. صندل‌ها در جنس‌های متنوعی وجود دارند که به شرح زیر هستند:

صندل زنانه چرم

چرم از جمله پرکاربردترین متریال و موادی است که در تولید کفش‌ها و صندل‌ها به کار برده می‌شود. چرم‌ها در دو نوع کلی مصنوعی و طبیعی وجود دارند که ظاهر آن‌ها با یکدیگر یکسان است. چرم مصنوعی از مواد و متریال شیمیایی تهیه می‌شود که کیفیت و ماندگاری آن بسیار کم‌تر از چرم طبیعی است. چرم طبیعی از پوست حیوانات تهیه می‌شود که علاوه بر ظاهر زیبا، دوام و ماندگاری بالایی دارد. در واقع با خرید صندل چرم طبیعی خیالتان از بابت دوام و کیفیت آن راحت خواهد بود.
چرم طبیعی علاوه بر موارد گفته شده انعطاف بالایی دارد، در برابر سایش و فشار مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و سرما و گرما را از خود عبور نمی‌دهد. به همین خاطر با پوشیدن صندل چرم طبیعی در تابستان گرمای سوزان زمین را احساس نخواهید کرد. اگر به دنبال صندل مجلسی نیز هستید، چرم طبیعی انتخاب بهتری برای شما است. چرا که زیبایی و اصالت این محصول استایل شما را کامل و منحصر‌به‌فرد می‌کند. صندل جیر نیز یکی از انواع صندل‌های چرم است که علاوه بر مدل‌های مجلسی در انواع تابستانه نیز به کار برده می‌شود.

p1

صندل زنانه کنفی

صندل‌های کنفی زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند؛ چرا که این صندل‌ها کار دست هستند و تاروپود آن با دست بافته می‌شود. البته لژ این صندل‌ها نیز از کنف است و برای استایل‌های کژوال گزینه‌ بسیار مناسبی هستند. اگر قصد سفر به مناطق گرمسیری مانند جنوب ایران را دارید، صندل‌های کنفی را در کنار پیراهن‌های بلند بپوشید و به عکس‌های خود رنگ‌ و لعاب دهید.

صندل پلاستیکی زنانه

صندل‌های پلاستیکی در قیمت‌های پایین‌تری نسبت به انواع دیگر عرضه می‌شوند. این صندل‌ها برای استفاده در منزل مناسب هستند که در کیفیت‌های متنوعی تولید می‌شوند. پلاستیک به کار رفته در برخی از صندل‌ها کیفیت بسیار مناسبی دارد، ولی صندل‌هایی با پلاستیک درجه دو و سه نیز تولید می‌شوند که ماندگاری پایین و ظاهر نامناسبی دارند.

صندل زنانه پارچه‌ای

صندل‌های پارچه‌ای از جمله زیباترین صندل‌ها هستند که در انواع کژوال، هنری و مجلسی طراحی و تولید می‌شوند. در تولید این صندل‌ها از انواع مختلف پارچه از قبیل ساتن، مخمل و … استفاده خواهد شد که راحتی بسیار زیادی دارند.
صندل‌های پارچه‌ای برای افرادی که حساسیت دارند بهترین گزینه محسوب می‌شود ولی احتمال پاره شدن آن زیاد است. به همین خاطر توصیه می‌کنیم صندل‌های پارچه‌ای را برای مجالس انتخاب نمایید و با حساسیت بالایی از آن استفاده کنید.

صندل ابری زنانه

صندل‌های ابری شاید در سال‌های گذشته تنها در خانه قابل استفاده بود، ولی امروزه علاقه‌مندان استایل استریت نیز این مدل را می‌پوشند. مهم‌ترین ویژگی صندل‌های ابری راحتی فوق‌العاده بالای آن و کفی نرمش است که پیاده‌روی کوتاه‌مدت را لذت‌بخش و ممکن می‌کند.

انواع صندل زنانه؛ از لحاظ ماهیت

صندل‌ها همانند پوشاک، کیف و کفش ماهیت دارند. ماهیت آن‌ها نشان می‌دهد که این صندل برای چه استایل و چه مناسبتی در نظر گرفته شده است. مثلاً برای استایل روزمره نمی‌توان از صندل مجلسی استفاده کرد. در واقع نه این که امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد، فقط پس از چند روز پیاده‌روی باید به فیزیوتراپ مراجعه نمایید که مشکلات متعدد ستون فقرات و در در زانو را رفع کنید! بله ماهیت صندل‌ها مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را نشان می‌دهد. در حقیقت هر یک از انواع صندل‌ها با توجه به ماهیتی که دارند طراحی و تولید می‌شوند. از همه این مسائل که بگذریم انواع صندل‌های زنانه از لحاظ ماهیت به شرح زیر هستند:

p2 1

صندل اسپرت زنانه

صندل‌ اسپرت زنانه از جمله پرطرف‌دارترین مدل‌های موجود در بازار به شمار می‌آیند که به راحتی با استایل‌های مختلف ست می‌شوند. این صندل‌ها بسیار راحت هستند که زیبایی را به استایل شما می‌بخشند. این صندل‌ها پاشنه بلندی ندارند و طوری طراحی می‌شوند که پیاده‌روی طولانی‌مدت را ممکن می‌کنند. به همین خاطر برای طبیعت‌گردی و روزمره پیشنهاد می‌دهیم که صندل اسپرت را انتخاب نمایید.

صندل زنانه طبی

صندل طبی نیز گزینه‌ای راحت برای پیاده‌روی و روزمره به شمار می‌آید. به همین خاطر این صندل را به عنوان مدلی پرکاربرد می‌توانیم نام ببریم. اگر برای تابستان قصد دارید به کمپ تابستانی بروید، هر روز پیاده‌روی کنید یا برای روزمره دنبال گزینه‌ای مناسب هستید، صندل زنانه طبی را فراموش نکنید.
این صندل‌ها پا را به خوبی نگه می‌دارند و بیش‌تر مدل‌های آن‌ها بندی محکم داشته که به دور مچ پا بسته می‌شوند. صندل‌های طبی از کناره پا نیز محافظت می‌کنند. این مدل‌ها کفی‌هایی منعطف و نرم دارند که معمولاً ضدآب طراحی می‌شوند. صندل‌های طبی را با دامن، شلوارهای تمام بگ از جنس لینن یا نخ بپوشید و تابستانی متفاوت را رقم بزنید.

صندل مجلسی زنانه

استایل‌های مجلسی سرشار از ظرافت، زیبایی و خلاقیت هستند. صندل‌‌های مجلسی از جمله آیتم‌های مهمی به شمار می‌آیند که خانم‌ها در هنگام ست کردن استایل باید به آن دقت کنند. صندل‌های مجلسی زیبا و ظریف هستند که تزئینات و نقوش فوق‌العاده‌ زیبایی دارند. برای تزئین صندل‌ها عموماً از نگین یا سنگ‌های قیمتی استفاده می‌کنند.
صندل‌های مجلسی در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به پارچه‌ای، جیر، ساتن، مخمل، چرم مصنوعی و چرم طبیعی اشاره کرد. با توجه به دلایل مطرح‌شده در متن بالا چرم طبیعی گزینه بهتری برای صندل مجلسی محسوب می‌شود.
صندل‌های مجلسی در مدل‌های مختلفی نیز وجود دارند که هر یک از آن‌ها برای استایلی مناسب است. در قسمت‌های بعدی به طور کامل بهترین مدل صندل برای استایل‌های مختلف مجلسی را معرفی خواهیم کرد. ولی به طور کلی صندل‌های مجلسی در مدل‌های زیر وجود دارند:
• صندل جلو بسته
• صندل جلو باز
• صندل لژدار
• صندل پاشنه‌دار

p3 1

صندل عروس

صندل‌های عروس بی‌شک از زیباترین نوع صندل‌های زنانه است. این صندل‌ها همانند لباس‌ عروس در رنگ‌های کرم، نباتی و سفید طراحی و تولید می‌شوند. تزئینات ظریف، جزئیات ریز و ظرافت از مهم‌ترین ویژگی‌های صندل‌های عروس به شمار می‌آیند. این صندل‌های با پاشنه‌های تخت، بلند و لژدار به‌ صورت جلوبسته و جلوباز تولید می‌شوند. مدل صندل برای عروسی کاملا سلیقه‌ای است. برخی از عروس‌های ترجیح می‌دهند صندلی با پاشنه تخت و مدل اسپرت را انتخاب کنند که در طول مراسم راحت باشند، اما برخی دیگر کفشی اسپرت را برای تالار و صندلی مجلسی را برای عکس‌هایشان تهیه می‌کنند. در هر حال صندل عروس به خاطر ماهیت زیبایی که دارد می‌تواند در دسته شیک‌ترین صندل زنانه نیز قرار بگیرد.

صندل زنانه روفرشی

صندل زنانه روفرشی ظاهری متفاوت‌تر از سایر صندل‌های نامبرده دارد. این صندل‌ها در طول روز بسیار استفاده می‌شوند، به همین خاطر باید دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند. ولی از طرفی پیاده‌روی زیادی با آن‌ها صورت نمی‌گیرد.
از طرفی صندل‌های روفرشی باید راحت باشند، زیره‌ آن‌ها مطابق با استاندارد طراحی شده و به ستون فقرات و زانوها فشار و آسیبی وارد نکنند. این صندل‌ها می‌بایست کفی استانداردی نیز داشته باشند. صندل‌های روفرشی در جنس‌های مختلفی بنا به سلیقه و بودجه شما طراحی و تولید می‌شوند. اگر محدودیتی در بودجه ندارید صندلی روفرشی چرم گزینه پیشنهادی ما به شماست. البته باید به این نکته هم توجه کنید که شاید در ابتدا مبلغ زیادی برای محصول چرمی پرداخت کنید اما تا چند سال از خرید مجدد آن محصول بی‌نیاز خواهید بود! با این حال اگر تمایل دارید هزینه کمتری برای خرید صندل پرداخت کنید، صندل‌های چرم مصنوعی، پلاستیکی، پارچه‌ای و جیر می‌توانند از جمله گزینه‌های انتخابی‌تان باشند.
مدل صندل زنانه روفرشی نیز بسیار متنوع است که انتخاب آن باز به سلیقه و بودجه‌تان بستگی خواهد داشت. با این حال توصیه می‌کنیم گزینه‌هایی را انتخاب نمایید که راحت باشند. البته صندل روفرشی مجلسی نیز وجود دارد که برای مهمانی‌های خانگی مناسب است. این صندل‌ها کمی ظریف‌تراند که در کمال سادگی بسیاری شیک و زیبا هستند.

 

انواع صندل زنانه؛ از لحاظ مدل

سومین دسته‌بندی صندل‌ها بر اساس مدل‌ آن‌ها است. صندل‌ها در هر ماهیتی مدل‌های مختلفی دارند که برای استایل‌های متنوع و سلایق متفاوت در نظر گرفته شده‌اند. دنیای صندل‌ها بسیار بزرگ‌تر و متنوع‌تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید، باور نمایید که معرفی این دنیای بزرگ بسیار هیجان‌انگیز است، ولی در این متن امکان نام بردن تمامی آن‌ها وجود ندارد. با این حال در ادامه پرطرف‌دارترین و کاربردی‌ترین مدل‌های صندل‌ها را معرفی خواهیم کرد که عبارت هستند از:

صندل جلو بسته از میولز تا اسلیپر

صندل جلو بسته شامل گروه بزرگی از مدل‌های متنوع می‌شود که برای پیاده‌روی و روزمره بسیار مناسب است. چرا که این دست از صندل‌ها از پاها و انگشت‌های شما محافظت می‌کند. بنابراین در حین پیاده‌روی دیگر انگشت‌های پایتان آسیب نمی‌بیند و کثیف نمی‌شود. اسلیپر زنانه یا همان دمپایی روفرشی از جمله محبوب‌ترین صندل‌های جلوبسته به شمار می‌آید که طرف‌داران بسیاری دارد.

صندل زنانه تخت

اگر ادعا کنیم که صندل‌های تخت پرطرف‌دارترین نوع صندل‌ها هستند، بیراه نگفته‌ایم. این صندل‌های راحت و سبک عموماً در قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شوند. تنوع بالایی دارند و با استایل‌های بسیاری ست می‌شوند.

صندل زنانه بنددار

صندل بنددار بسته به پهنای بندش می‌تواند در دسته مجلسی یا اسپرت و کژوال قرار بگیرد. به طور معمول صندل‌هایی با بند ظریف برای مجلس طراحی می‌شوند، ولی صندل‌هایی که بندهای پهن دارند برای روزمره مناسب هستند. البته در برخی از مدل‌ها این قانون نقض شده است! در هر حال با داشتن صندل بنددار دیگر حین پیاده‌روی احساس نمی‌کنید هر لحظه ممکن است صندل از پایتان خارج شود. این صندل نیز در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع وجود دارد که به راحتی با استایل‌های متفاوتی ست می‌شود. نگران نباشید در بخش بعدی بهترین استایل‌های تابستانی با صندل زنانه را نیز معرفی می‌کنیم.

صندل زنانه لژدار

اگر استعدادی در راه رفتن با صندل پاشنه‌دار ندارید و هر لحظه احساس می‌کنید پاشنه آن می‌شکند و نقش بر زمین می‌شوید، صندل زنانه لژدار را انتخاب کنید. صندل‌های لژدار پاشنه سراسری دارند که تعادل و راحتی را به ارمغان می‌آورند. در واقع با تهیه این صندل‌ها علاوه بر این که قدتان بلندتر می‌شود، راحت هستید و مشکلی در راه‌رفتن ندارید.

p6

صندل زنانه پاشنه‌دار

معمولاً صندل پاشنه‌دار در مراسم‌ها و مهمانی‌ها استفاده می‌شوند. البته پاشنه این صندل‌ها متفاوت است و از 3 سانتی‌متر تا حتی 10 سانتی‌متر یا بیش‌تر از آن موجود است. در هر حال این صندل‌ها در دسته مجلسی تا نیمه‌مجلسی قرار می‌گیرند. مدل پاشنه این صندل‌ها نیز متفاوت است. برخی از آن‌ها پاشنه‌های نازک دارند و برخی دیگر پاشنه‌های مربعی پهنی داشته که پیاده‌روی را راحت می‌کنند. در هر صورت برای انتخاب مدل صندل، قد پاشنه و طرح آن بهتر است به مدل لباس و استایل خود دقت کنید.

صندل لاانگشتی زنانه

صندل‌های لاانگشتی برای استایل‌های هنری بهترین گزینه هستند. همچنین اگر به جنوب کشور سفر می‌کنید، علاوه بر صندل کنفی این مدل را نیز می‌توانید بپوشید. تصور کنید با لباس محلی؛ پاها و انگشت‌های حنا زده، صندل لاانگشتی بپوشید. حالا با این استایل زیبا در ساحل سرخ‌رنگ هرمز، در کنار کشتی پرتغالی‌ها، دره ستارگان یا در ساحل خلیج فارس عکس‌هایی زیبا و ماندگار بگیرید. این صندل‌ها در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف برای هر سلیقه‌ای تولید می‌شوند و می‌توانند رضایت تمامی زن‌های ایرانی را به خود جذب کنند.

صندل هوراچی

صندل‌های هوراچی توسط کشور کلمبیا به جهان مد معرفی شدند. این صندل‌ها تسمه‌های چرمی دارند که با دست به یکدیگر بافته می‌شوند. مدل‌های ابتدایی صندل هوراچی از جنس لاستیک تهیه می‌شد، ولی مدل‌های امروزی آن از چرم مصنوعی و طبیعی تولید می‌شود.

صندل ماهیگیری

صندل ماهیگیری شاید اولین صندلی باشد که به دنیای مد معرفی شد. این صندل‌ها از بافت نوارهای چرم حاصل می‌شود. بندهای ظریف مهم‌ترین ویژگی‌ صندل‌ زنانه ماهیگیری است. این صندل در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند که طبق معمول مدل چرم طبیعی آن‌ها بادوام‌تر و باکیفیت‌تر است.

صندل گلادیاتور

صندل گلادیاتور از لحاظ ظاهری به صندل فیشرمن بسیار شبیه است. این صندل‌ نیز از کنار هم قرار گرفتن بندهای چرمی تهیه می‌شود، ولی ساق آن نسبت به مدل فیشرمن بلندتر است. علاوه‌ بر این مدل‌هایی از صندل گلادیاتور وجود دارند که بندهای آن‌ها ظریف و بلند‌تر است؛ به گونه‌ای که بخشی از بندها به دور ساق پا پیچیده می‌شوند و در نهایت می‌توانید آن‌ها را گره بزنید.
صندل‌های گلادیاتور پیشینه جالب و البته تلخی دارند. در گذشته این صندل‌ها بیشتر در پای مردانی بودند که به عنوان برده به میدان نبرد و نمایش اشراف می‌رفتند. در واقع همان‌‌طور که از نام آن مشخص است، این صندل مورد استفاده گلادیاتورها قرار می‌گرفت، ولی امروزه تمامی اقشار جامعه و زنان نیز از آن استفاده می‌کنند.

p7

صندل شیشه‌‌ای

صندل شیشه‌ای با پاشنه‌هایی شفاف از گذشته مورد علاقه بسیاری از زنان بوده است. این صندل‌ها بسیار ظریف هستند و جذابیت بالایی به استایل شما می‌بخشند. برخی از مدل‌های صندل شیشه‌ای علاوه بر پاشنه رویه‌ای از جنس طلق دارند. صندل‌های شیشه‌ای ناخودآگاه ذهن را به سمت داستان‌ سیندرلا و پرنسس‌ها می‌برد و در حقیقت نیز به همین اندازه رویایی و زیبا هستند. به همین خاطر بسیاری از افراد صندل شیشه‌ای را شیک‌ترین صندل زنانه نیز می‌دانند.

استایل‌های تابستانی با صندل زنانه که از آن‌ها غافلید!

حال که با انواع صندل‌های زنانه آشنا شدید، وقت آن رسیده که آیتم‌های ست هر یک از آن‌ها را بدانید که در نهایت بتوانید استایلی شیک داشته باشید. 10 استایل زیبا تابستانی برای زنان خوش‌سلیقه ایرانی به شرح زیر هستند:
1. شلوارهای بوت کات و بگ را در کنار شومیز‌های عروسکی و مانتوهای کوتاه با صندل لژدار بپوشید و ست کنید.
2. شلوار اسکینی، دامن، دامن شلواری و شلوار راسته در کنار تونیک‌های مجلسی و کت را با صندل پاشنه بلند بپوشید.
3. پیراهن بلند، عبا یا پیراهن ساحلی در کنار صندل لاانگشتی تخت و شال ترکیب برنده برای ساحل است.
4. اورال و سرهمی را به همراه صندل تخت بپوشید. البته پیشنهاد می‌دهیم که اورال‌های ساده و بدون طرح را انتخاب کنید.
5. کتی از جنس لینن را به همراه شلوار بگ یا راسته بپوشید. این استایل را با صندل طبی و عینک دودی فریم سفید کامل کنید.
6. شلوار بگ و گشاد را به همراه تونیک یا شومیز استایل نمایید. برای صندل نیز بهتر است به دنبال صندل‌های لژدار و کنفی بروید.
7. وست، سارافون در کنار شلوار یا دامن برای تابستان استایلی شیک و خنک است که در کنار صندل پاشنه‌دار بسیار زیبا خواهد بود.
8. سارافونی بلند تا زیر زانوهایتان را با کتی از جنس جین یا کتان بپوشید. این استایل را با صندلی اسپرت ست کنید.
9. مانتو بلند لینن را به همراه شلوار جین اسکینی بپوشید و در نهایت صندل زنانه پاشنه‌بلند را به آن اضافه نمایید.
10. ست ساحلی دو تیکه نیز برای مسافرت گزینه بسیار مناسبی است که با صندل تخت ست می‌شود.

p10

نکاتی که حین خرید صندل زنانه باید رعایت کنید

صندل زنانه همان‌قدر که می‌تواند راحت باشد، می‌تواند آسیب‌زننده نیز باشد، در واقع اگر صندل استانداردی را تهیه نکنید، ممکن است با مشکلاتی از قبیل زانو درد، پینه، میخچه، کمر درد و … مواجه شوید. به همین خاطر پیشنهاد می‌دهیم که حین خرید صندل زنانه نکات زیر را در نظر داشته باشید که به این مشکلات برنخورید. این نکات به شرح زیر هستند:
• اندازه: در حین خرید دقت کنید که سایز صندل مطابق با اندازه پای شما باشد. نه بزرگتر و نه کوچکتر از آن!
• وزن: اگر صندل سنگین باشد، در مدت زمانی کوتاه پاهای شما را خسته می‌کند. به همین خاطر بهتر است به سراغ صندل‌های سبک وزن بروید.
• پاشنه: اگر برای روزمره صندل می‌خرید، دقت کنید که پاشنه آن بیشتر از 5 سانتی‌متر نباشد.
• جنس صندل: این فاکتور تعیین‌کننده دوام، راحتی، زیبایی و کیفیت محصول است.
چرم طبیعی از بهترین مواد اولیه‌ای است که برای تولید انواع کفش می‌توان به کار برد؛ همین مسئله زمینه را برای کلاهبرداری بسیاری از شیادان فراهم کرده است. به همین خاطر پیشنهاد می‌دهیم که در هنگام خرید صندل زنانه چرم به اصل بودن آن دقت کنید.
همان‌طور که در ابتدای متن توضیح دادیم چرم در دو مدل مصنوعی و طبیعی وجود دارد. ظاهر این دو چرم به یکدیگر بسیار شبیه است و در طی این سال‌ها شباهت چرم مصنوعی به طبیعی روز‌به‌روز بیش‌تر می‌شود؛ به گونه‌ای که تشخیص محصول تهیه شده از چرم مصنوعی با چرم طبیعی حتی برای کارشناسان نیز امکان‌پذیر نیست.
در بسیاری از مواقع ممکن است محصولی با عنوان چرم طبیعی به فروش برسد، در حالی که از چرم مصنوعی تهیه شده است. برای این که گرفتار چنین مشکلاتی نشوید، پیشهاد می‌کنیم که محصولات مورد نظر خود را تنها از نمایندگی‌های برندهای معتبر چرم تهیه نمایید.

p11 1

ویژگی‌های صندل زنانه خوب و استاندارد

اما یک جفت صندل چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد که به عنوان محصولی استاندارد از آن بتوان یاد کرد. صندل با پا در ارتباط است و از آنجایی که پا قلب دوم انسان‌ها محسوب می‌شود استاندارد بودن این محصول اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. اگر صندلی تمامی ویژگی‌های زیر را دارا باشد، در خرید آن هیچ شکی نکنید:
• رویه صندل در حالی که در برابر انتقال حرارت مقاومت از خود نشان می‌دهد، باید زیبا، بادوام و باکیفیت باشد.
• زیره صندل باید با توجه به ماهیت آن انتخاب شود. در‌صورتی‌که صندل اسپرت است؛ زیره آن باید منعطف، بادوام و ضد سایش باشد.
• پاشنه صندل باید با توجه به ماهیت آن در نظر گرفته شود. به عنوان مثال صندل اسپرت و روزمره با پاشنه سه سانتی‌متری برای سلامتی بدن مناسب‌تر است.
• آستر صندل از جنسی انتخاب شده باشد که حرارت زمین را از خود عبور ندهد.

قیمت صندل زنانه

همان‌طور که قولش را داده بودیم این متن برای شما است که تمامی اطلاعات مورد نیاز در خصوص صندل‌ها را مطالعه کنید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید درباره این محصول دانست قیمت آن است. مانند هر محصول دیگری!
صندل‌های زنانه به خاطر دنیای بزرگ و رنگارنگی که دارند در بازه قیمتی وسیعی نیز عرضه می‌شوند. در واقع شما می‌توانید این محصول را از چند صد هزارتومان تا چند ده میلیون تهیه کنید. قیمت صندل زنانه بر اساس فاکتورهای بسیاری تعیین می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:
• جنس رویه صندل: صندل چرم طبیعی گران‌ترین و صندل پلاستیک ارزان‌ترین مدل است.
• جنس زیره صندل: برخی از زیره‌ها بسیار باکیفیت هستند که به افزایش قیمت صندل منجر می‌شوند.
• برند تولید‌کننده: شاید برندهای معتبر محصولاتشان را با قیمت بالاتری عرضه کنند، ولی خیال شما از بابت طراحی، اصالت و کیفیت راحت خواهد بود.
• ماهیت و مدل صندل: صندل‌های مجلسی قیمت‌ بالاتری دارند که در بین آن‌ها صندل عروس گران‌تر است.
• رنگ صندل: برخی از رنگ‌ها پروسه ساخت سخت‌تری دارند به همین خاطر محصولات تهیه شده از آن‌ها با قیمت بالایی به فروش می‌رسند.
بدیهی است که مدل‌های ترند هر محصولی در ابتدا طرفداران بیش‌تری دارد؛ صندل زنانه جدید در ماه‌های ابتدایی عرضه‌اش قیمت بالاتری خواهد داشت؛ چرا که در این دوران خواهان آن بیش‌تر است. ولی معمولاً پس از مدتی قیمت معقول‌تری پیدا خواهد کرد. به همین خاطر اگر به دنبال مدل‌های جدید صندل هستید، باید بهای آن را نیز بپردازید.

p13

کلام آخر

صندل زنانه و دنیای رنگارنگش نوید استایل‌هایی شیک و راحت را بنا به ماهیت و مدلش می‌دهد. عدم شناخت این دنیا به معنای انتخاب نادرست و ناآگاهانه خواهد بود. به همین خاطر بهتر است تنها با در دست داشتن نقشه راه پا به این دنیا زیبا بگذارید. در بسیاری از مواقع نداشتن نقشه موجب می‌شود که این دنیای رنگارنگ وحشتناک و عجیب‌وغریب به نظر برسد. ما در این متن نقشه راهی کامل و بی‌نقص را در اختیارتان قرار دادیم. با مطالعه این نقشه راه می‌توانید زیباترین و باکیفیت‌ترین صندل را با توجه به نیاز و انتظاراتتان تهیه کنید. حتی اگر به دنبال صندل زنانه جدید هستید نیز این نقشه را مطالعه نمایید و مطابق با آن قدم بردارید. در هر حال امیدواریم به کمک این نکات و متن خریدی خوب و به‌یادماندنی را تجربه کنید.

خرید از لباست
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید